miercuri, 19 ianuarie 2011

Realităţi virtuale


M-am trezit într-un punct al vieţii în care mă întreb dacă nu cumva confund realităţile .
Deschizi o pagină de internet şi ai acces la o întreagă lume. O lume pe care o poţi însufleţi cu un simplu click şi pe care o poţi reduce la tăcere la fel de simplu.
Multe dintre relaţiile virtuale încep de la o curiozitate firească de a vedea ce se ascunde în spatele unui nickname.
Ţi se dezvăluie în timp record o lume nouă, plina de neprevazut , mereu alta .
Se leagă prietenii, se ţes legături care uşor şi pe negândite se insinuează în lumea ta , ca mai întâi să o anime si apoi sa o domine .
Uneori legăturile create aduc lumină , claritate sau dimpotrivă îţi bulversează cu totul viaţa.
Lumea virtuală exercită o atracţie clară asupra multora dintre noi, pentru că deschide o infinitate de posibilităţi celui care stă in fata monitorului.
Te simti ca un copil care închide uşa camerei sale , lăsând de cealaltă parte lucrurile care-l înspăimântă , pe care nu le înţelege şi intră într-un spaţiu de poveste , unde se simte în siguranţă .
Asemenea copilului care deschide cutiuţa fermecată în care-şi păstrează lucruri preţioase şi cu care începe să se joace fascinat , creându-şi propria lume magică , perfectă , te trezeşti într-o realitate paralelă .
Uneori pierzi cu totul noţiunea timpului şi te bucuri fără oprelişti de moment.
De fiecare dată însă, când doar cu un simplu click reduci această lume la tăcere nu se poate să nu îţi pui întrebări . Să nu vrei să ştii ce anume se află dincolo .
La fel ca atunci cînd visezi cu ochii deschişi pentru ca mai apoi ….să revii la realitate. Care este cu totul alta.
Deci …ce-o fi oare dincolo... la distanţă de o tastă ?
Uneori am simţit singurătate, nevoie de confirmare , uneori durere ….şi alteori bucuria sinceră de a putea împărtăşi trăiri comune.
Le-am redus pe toate la….singurătate interioară , modalităţi de evadare dintr-o lume ostilă , sau care care nu îţi este de ajuns , dintr-o relaţie în care te simţi singur , neîmplinit sau neînţeles.
Am închis pagina de internet şi am lăsat să se aştearnă tăcerea....să-mi cern gândurile şi am constatat cu surprindere că uneori... realitatea paralelă are identitate proprie şi trăieşte dincolo de click .










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu