duminică, 2 ianuarie 2011

Prima zi din an


Prima zi a anului mă găseşte alături de prieteni dragi , de suflete minunate animate de aceeaşi căldură sufletească şi de aceeaşi iubire .
Casa se umple de chicoteli şi râsete şi de parfum de ceai fierbinte .
E atât de cald şi bine …înăuntrul nostru şi în afară …şi se simte ….
Primesc cadouri neobişnuite ….pânze pentru pictură , cutiuţe mesteşugit decorate , nişte minunăţii care mă farmecă şi încerc neobişnuitul sentiment că cerul îmi trimite soli şi ţese pentru mine drumuri neaşteptate pentru noul an .
Alunec iar in timp şi mi se pare că 2o de ani am făcut o buclă în timp , necesară ca să adun comori în suflet şi acum revin pe traiectorie.
Imi redescopăr şi regăsesc intacte şi la fel de vii visele , dorurile , inocenţa şi speranţa ….
O prietenă îmi aduce vâsc ...( sigur că evenimentele m-au luat pe sus şi am uitat cu desăvârşire să cumpăr vâsc aşa cum făceam în fiecare an ) şi mă gândesc că nu întâmplător ...doar vâscul posedă puteri tămăduitoare speciale, vindecând orice şi semnificând pacea , armonia şi de asemenea dragostea .
Mă bucur de prezenţa celor din jur si mă simt privilegiată. Şi multumesc cerului pentru clipa de pace şi de bucurie .

                                                                                                                                         Florys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu