vineri, 7 ianuarie 2011

EGOUL VREA CARTE DE IDENTITATE

Motto:"A iubi inseamna a fi capabil sa sa mergi cu bucurie si in iad, daca asta il va face fericit pe cel iubit"

EL ARE NEAPARATA NEVOIE SA SE IDENTIFICE CU "CINEVA", "CEVA" papabil, "vizibil" : nevasta-mea, fiica-mea, sotul-meu, seful meu, iubita(ul) mea(meu),...sunt Cineva - nu ma vedeti ? merg la brat cu cineva (al meu) - se vede Nu? e-al meu!...; el vrea clasificari, comparatii..., asta-i hrana lui , a egoului clipa de clipa ; altfel mooaaareeee! se sufoca, nu mai are aer ; lucrul dupa care el alearga se numeste SIGURANTA - are neaparata nevoie de ea ; atunci traieste , doar atunci e satisfacut(...am spatele asigurat, sotul MEU, nevasta-MEA...fiica-MEA!; )

...dar noi , adesea il simtim pe celalalt ca si cum ar fi proprietatea noastra , ca si cum ne-ar apartine si am avea drepturi asupra lui. Sa nu uitam ca nici o lege omeneasca sau divina nu ne poate da dreptul de a dispune de alt suflet , de a-l inlantui , chiar daca , cu meschinarie atribuim acestui lucru titlul inaltator de"iubire".

-"iubirea niciodata nu stapineste si nici nu vrea sa fie stapanita"(k.gibran)

- am casa , masina , serviciu , copii... am, am, am...EU AM - opus lui eu sunt);

-"dar cum sa spun draga ? doar e fiul MEU, [iubita(ul)mea], nu al altcuiva...eu l-am facut(!?) pt.el, pt. copii mei traiesc ; sa-i fac(?) mari, sa-i vad la casele lor , (programand un viitor cu totul virtual, substituindu-ne CREATORULUI) etc..."

- posesivitatea se naste din conceptia falsa ca starile mai mult sau mai putin frumoase pe care le traim alaturi de o alta fiinta sunt conditionate de prezenta ei...

Credeam ca "scopul" omului pe planeta asta e cu totul altul: - adica desavarsirea spirituala , unirea cu D-zeu, abandonarea totala in "bratele" SALE, iubirea !

...urmarea , atunci cind gresim ca drum , scop ales:

SUFERINTA ! uneori fara sfarsit [mai ales cind"ne"moare(?) cineva apropiat... sau ne paraseste iubitul(a) ; m-a inselat , s-a dus cu alta , ce-a gasit la aia?...etc]...

- opus lui , ego-ului este iubirea (cu adevarat) detasata ; abia atunci IUBESTI , cand ti-e sufletul LIBER , neincarcat de identificari (posesii, titluri, functii,etc)

"Daca stapaniti de teama,veti cauta doar tihna si placerea dragostei,

Atunci e mai bine sa va acoperiti goliciunea si sa iesiti din treierisul iubirii,

Spre a va intoarce in lumea fara anotimpuri, unde veti ride dar nu cu intreaga voastra bucurie si unde veti plinge, dar nu in toate lacrimile voastre".

(kahlil gibran)

IUBESTE SI FII LIBER(A)!nu te incatusat(a)!; rupe"lanturile"!!!!;

ZBOARA!!!

CURAJ!

DESCHIDE-TI ARIPILE (INIMII) CIT MAI LARG!

TRAIESTE "OFERTA" (tot ceea ce primesti prin mesageri) LUI DUMNEZEU IN MOD PLENAR,NECENZURAT;

NU STII TU CE ARE DE GIND (PLANURI) CREATORUL CU TINE;

NU TE OPUNE; LASA SA FIE, SA SE DERULEZE FILMUL, OPERA IN ALE CAREI ACTE JOCI ROLUL DIVIN AL VIETII, IMPREUNA CU "ACTORII" ALESI, (I-AI ATRAS PRIN REZONANTA!!!), DE D-ZEU, PT.A TE INTELEPTI TU;

Trebuie sa avem credinta ferma ca D-zeu ne ofera in fiecare moment exact ce avem nevoie in vederea evolutiei noastre spirituale. Si o face nu neaparat prin fiinta prin care dorim, ci prin cine considera EL mai potrivit. Ca un ajutor in aceasta directie , sa ne propunem sa traim mereu doar clipa prezenta , fara sa gandim ce va fi in viitor , pt.ca frica de a pierde ceva este o stare mai cumplita decit pierderea insasi.

MULTUMESTE-I PT. ROLUL PE CARE AI POSIBILITATEA SA-L INTERPRETEZI , MAIESTRINDU-TE IN IUBIREA ADEVARATA-ACEEA DE CREATOR SI NU DE CREATURI (ele au roluri, ca si tine, pasind pe cale, spre "TINTA" finala)!

"Prin durere se sparge cochilia care va acopera judecata.

Precum simburele fructului trebuie sa se crape, ca astfel miezul de taina sa se poata darui soarelui, asa trebuie sa va cunoasteti durerea.

Si numai asa veti izbuti sa va pastrati inima in inflorirea miracolului zilnic al vietii;

Numai asa nu va va parea mai putin miraculoasa decit bucuria;

Ea este doctoria amara cu ajutorul carei nestiutul vraci din fiecare tamaduieste eul bolnav;

Marturisiti-va, asadar, acestuia si sorbiti-i leacul in tacere si liniste,

Fiindca mana-i, cu toate ca grea si dura, este condusa de mana binevoitoare a celui Nevazut.

Iar cupa pe care v-o ofera,chiar daca va arde buzele, a fost modelata din lutul pe care Olarul l-a muiat cu propriile sfinte lacrimi"(k.gibran)

DOAR FII!!!

DOAR RAMII "TACUT(A)" !!!

IUBESTE

p.s.-pasajele bordate sunt din cartea"Nestemate ale iubirii"-Ramona Tuhut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu