luni, 24 ianuarie 2011

Cărțile înţelepţilor


EI, copilul, într-o zi a fost dus în lumea Tatălui Ceresc. Aici erau 3 înţelepţi. Aceştia i-au pus în faţă 3 cărţi, fiecare îmbrăcată altfel şi i-au spus:
- Ai aici: Cartea Cunoaşterii, Cartea Bogăţiei şi Cartea Aventurii. Alege cartea care-ţi place cel mai mult, dar fără să deschizi vreuna.
Copilul, tânărul (în cealaltă dimensiune părea mai matur) a ales cartea cea mai frumos îmbrăcată.
Când unul dintre înţelepţi a deschis-o, tânărul şi-a dat seama că era Cartea Aventurii.
- Nu este ceea ce vreau, a spus.
Peste alte zile, copilul este dus din nou în lumea Tatălui Ceresc. I se pun din nou în faţă cele 3 cărţi.
De această dată a ales-o pe cea mai prost îmbrăcată. Dar era tot Cartea Aventurii.
- Dar nu este ceea ce vreau.
Peste încă câteva luni a fost luat din nou în lumea Tatălui Ceresc.
Acum i s-au pus în faţă trei cărţi îmbrăcate identic.
De data aceasta nu a mai ales cu mintea.
- Rog Divinitatea să-mi deschidă doar Cartea care cuprinde în ea drumul ales de Ea pentru mine, drumul care mă-mplineşte.
Cele 3 cărţi s-au îndepărtat una de alta. Cea din mijloc s-a apropiat de tânăr şi s-a deschis singură. Pe prima filă scria: Cartea Cunoaşterii.
- Este exact Cartea pe care mi-o doream! strigă cu bucurie tânărul.

Poveste de Geta Heimerl

Un comentariu:

  1. Inteles inalt. Multumesc. Puteti citi si alte povesti scrise de dna Geta pe: www.PovesteaTa.ro
    Ea vede povestile locurilor, a oamenilor.
    Mie mi-a scris o poveste (a mea personala) si pot marturisi, fara a exagera, ca mi-a schimbat viata. E ca o terapie care te inalta deasupra grijilor si incalcelilor vietii...si din neghina rasare rezolvarea.
    Floris, multumesc pt siteul frumos si informatii. Sa fii rasplatita pentru darurile tale. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere