joi, 2 decembrie 2010

Ce am invatat pana acum ...


Ma uit in urma si ma intreb ...Oare ce am invatat pana acum de la viata ?
Am invatat ca este in puterea mea sa transform lucrurile , sa-mi transform spiritul in graunte de aur .
Sa privesc lumea cu ochi inocenti si sa o vad ca pe un loc magic unde minunile se intampla la fiecare pas.
M-am grabit sa cresc si sa invat numele lucrurilor si am incetat sa le mai privesc si sa incerc sa le mai cunosc .
Le stiam...nu mai prezentau importanta . Erau identificabile , dar la modul generic.....
Le stiam oare ?
Cerul , stelele , soarele , norii , copacii , florile , ierburile .
De cate ori le-am privit ca pe ceva fara seaman si am incercat sa le ascult glasul ?
La inceput poate ...apoi am uitat , mi se pareau firesti si cu timpul nu au mai prezentat importanta , le-am pierdut si m-am lasat traita de oameni , de asteptari , de rutina .
Acum sunt sigura ca fiecare are ceva de spus .
Dar sunt om ...si ma grabesc. Traiesc superficial ...Fara profunzime. Pe fuga .
Si m-am trezit la un moment dat cu o senzatie de gol.....cu parti lipsa din puzzle .
Acum as vrea sa vad ...si sa ascult si... sa cunosc.
Asta ar fi destul pentru a fi fericita.
Fericirea care este indestructibil legata de iubire .....
Iubirea , atat de gresit inteleasa de oameni. O eticheta. Un sentiment prefabricat. O iluzie.
Cand de fapt aerul pe care il respiram ...este iubire . Ar trebui sa fim fericiti ca respiram
Vorbesc despre iubirea divina , care patrunde totul. Care este prezenta in fiecare moment .
Cand iubim ...de fapt ne ingaduim sa simtim. Si nu numai atat . Iubirea este ceea ce suntem .
Nu ma refer la iubirea efemera ...trecatoare , ca forma de atasament , ca inchipuire , ca iluzie , ci la iubirea universului care te umple cu o forta de nestăvilit .
Privesc din nou in urma si intreb retoric....Ce am invatat de la viata ?
Ca trebuie sa iei lucrurile asa cum sunt .
Simplu .
Azi ploua .... iubesc ploaia , maine cerul este senin si soarele zambeste , motiv de fericire .
Astazi lucrurile se trezesc la viata... pentru a muri mai tarziu .
Totul este ritm si muzica. Totul este schimbare . Si eu ... trecator prin viata .
Firesc ar fi sa ma bucur de spectacol.
Totul este aici pentru tine , pentru mine . Si am inteles ca totul are sens.
Chiar daca unul care momentan poate sa-ti scape.
Cred ca am invatat ca a fi fericit ...este o stare a ta interioara . Esti fericit cand descoperi iubirea din tine . Ea este eterna ...profunda si este acolo ...te asteapta sa o descoperi sa afli cine esti


Florys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu