luni, 27 decembrie 2010

Mos Craciun


Anul acesta nu-l asteptam pe Mos Craciun .
Nu mi-am pus dorintele pe hartie pentru simplu motiv ca nu stiam daca-mi doream ceva anume
Si el a venit pe neasteptate si mi-a adus in dar panza , culori si pensule.
Daruri de suflet , care mi-au adus lacrimi in ochi si care m-au intors in timp cu 20 de ani.
Ca intr-un caleidoscop au revenit la viata amintiri de mult uitate , care reverbereaza inca adanc in sufletul meu .
Amintirile ma poarta pe strazile vechi ale Brasovului , navalesc pe rand mirosuri amestecate de kurtos kolacs , langos , cozonac cu mac , ulei de in si de vopsele , parfum de tei in floare...si de iubiri trecute .
Sufletul meu prinde aripi si ma trezesc intr-un alt timp .
Stau in fata unui sevalet si pictez. Sunt indragostita ! Totul este impregnat de starea mea ...se cunoaste dupa felul in care amestec culorile , pun culorile pe panza , dupa cum zambesc .
Si timpul trece placut si ma gandesc la momentul in care ne vom vedea .
Profesoara tresare si zambeste cand il vede in usa.....Doamne unde l-ai gasit ?
E atat de frumos !
Zambesc larg pentru ca stiu ... e atat de frumos si e indragostit de mine .
Ma cuprinde ameteala numai cand ma gandesc la el si ...mi se invarte capul , totul se invarte in jurul meu si ...nu mai stiu cine sunt ....si de ce.
E un sentiment asa placut sa-ti pierzi controlul ...sa-ti permiti asta .
Sunt in gara si multimea amuteste si dispare in vartejul nebunesc al emotiilor. El...
Il vad doar pe el . Noi doi .
Revin pe pamant si zambesc ....
Eu am trait asta ?
Nici macar nu stie Mosul ce anume mi-a daruit ....mai mult decat ce avea in sac ... mi-a daruit Amintirea si o parte importanta din mine .


de Florys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu