sâmbătă, 11 decembrie 2010

Daruri de suflet

Este cu adevarat un an deosebit de toti ceilalti ani .

Primul in care Mos Nicolae n-a lasat cadouri in ghetute.

Asta nu inseamna ca am fost uitata . Am primit darurile de care aveam nevoie , daruri spirituale . Pline de esenta pentru sufletul meu ….si pentru care am fost profund recunoscatoare.

Am simtit dragostea cu care sunt inconjurata , cerul atat de cristalin si atmosfera pura si clara ....limpezimea sentimentelor .

Trairi care iti vorbesc despre creatie , perfectiune , Dumnezeu .

Acestea au fost darurile ingerilor ....

Si am mai primit un dar de suflet … un film , care m-a facut sa rad cu lacrimi …..si care mi-a amintit ca viata e un joc si ca nu ar trebui sa pierzi asta din vedere nicio clipa si sa te bucuri

Am privit retrospectiv fiecare clipa , fiecare pas , fiecare fiinta pe care am intalnit-o si toate lucrurile minunate din viata mea si am zambit larg multumind cu piosenie pentru tot .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu