miercuri, 24 noiembrie 2010

Ritmuri


Este o zi speciala.

Chiar daca azi ma simt cenusa si nu ma regasesc ...stiu ca scanteia este inca acolo.

Mi-am luat o zi de ragaz pentru a fi numai cu mine.

Doar sa fiu....

Pentru o clipa am vazut soarele , care mi-a facut cu ochiul in semn de complicitate.

Apoi totul s-a acoperit de nori si ceata.

In acord cu trairile mele sufletesti. Cu incertitudinea si cautarea.

M-am simtit una cu copacii desfrunziti , tacuti si goi .

Si am stat ....fara ganduri , fara framantari , fara vise , fara sperante , fara intrebari. Desfrunzita , goala in interior si tacuta .

Cand mi-am ridicat ochii spre cer...acesta mi-a vorbit.

Cadeau fulgi de nea peste pomii umezi si retrasi in ei , ca un balsam binefacator.

Ca o promisiune .

Si peste lumea mea .

Fulgii vorbeau despre schimbare , de ceea ce vine neasteptat in viata ta si despre

un alt timp .

Acum a stat . Vreme de contemplare. Ceturile se ridica la cer ...si totul devine mai clar . Mai evident . E o vreme de retragere in sine , unde se aduna lumina , in pofida a tot ceea ce pare potrivinic si neinteles.

Chiar daca totul pare innegurat si incremenit , inlauntrul lucrurilor exista viata . Forte care se aduna si cresc .

Am zambit !

In ciuda aparentelor , scanteia este acolo. Mai vie ca oricand !

Florys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu