marți, 30 noiembrie 2010

Despre inima

Despre inima

Ultima tema de meditatie a fost.... despre inima.

Am incercat sa inteleg si sa pun in cuvinte anumite trairi .

Am descoperit ca inima mea are individualitate proprie. Si ca poate fi mai mare decat mine .

In locul in care am pasit ...pasii mei nu aveau glas ....Era doar drumul si inima mea . Care batea sa-mi sparga pieptul.

Am simtit de la primul pas ca este diferit. Simteam asta cu inima ....Inainte sa plec. Bataile inimii deveneau tot mai puternice si ca sa pot sa domolesc emotia rosteam o rugaciune. Rugaciunea era insa diferita ….si suna asa ….Da-mi Doamne puterea sa reusesc sa pot purta ceea ce primesc si sa nu gresesc …Sa pot darui …

Era ca un presentiment .

Trairea a devenit coplesitoare . Am devenit numai inima. Numai bataie. Era asurzitoare , iar eu eram numai pulsatie. A fost greu sa pot sa-mi concentrez atentia si sa fac gesturi . Mana imi tremura impreuna cu corpul….cu inima….Eram doar …inima , ceea ce se revarsa din ea umplea toata incaperea , era ceva atat de puternic incat mi-era teama ca nu o sa pot duce …m-am ridicat si am incercat sa fac pasi …desi eram tot inima ....

Imi simteam picioarele si puteam sa merg , totusi faceam eforturi substantiale

Simteam ca am o responsabilitate foarte mare , ca inima mea se revarsa si umple toata incaperea .

M-am asezat si am incercat sa-mi fac liniste in ganduri ...sa le ordonez.

Despre inima vorbim adesea , cand vorbim de trairi , despre ceea ce simtim despre ...intuitie . Inima poate fi un sediu al intelectului , dar si un instrument de cunoastere si de asemenea un spatiu al lui Dumnezeu, ca loc al rugaciunii.

Pe de alta parte inima este locul in care regasim multe stari nedeslusite ale sufletului , greu de definit , locul pasiunilor , al trairilor celor mai personale si in acelasi timp tot ceea ce e mai adanc in tine .

Fiinta noastra cea mai intima , esenta acesteia o gasim in inima . Numai aici suntem noi insine , identitatea noastra cea mai profunda , in acest loc tainic , de nepatruns , centrul in care te poti pierde si unde te poti regasi.

E tot ce ai mai propriu. Aici nu semeni si nu poti fi asimilat cu nimeni altcineva.
Locul în care esti singur cu tine însuti, unic , autentic , nepredictibil .

Despre ce anume mi-a vorbit inima ?

Cu siguranta despre lucruri profunde , despre cunoastere , despre puterea si curajul de a fi tu insuti si despre capacitatea uriasa de a iubi .

Reads:

3,204

Uploaded:

01/23/2009

Category:

School Work>Study Guides, Notes, & Quizzes

Rated:

(10 Ratings)

Conferinta sustinuta de catre Andrei Plesu in cadrul Conferintelor Microsoft si a Conferintelor TNB.

Florys

Inima umana simte lucruri pe care ochii nu le pot vedea si stie lucruri pe care mintea nu le poate intelege. ( Robert Valett )

Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta ( James Earl Jones)

Un comentariu:

  1. - Te du cu bine, zise vulpea. Iată care-i taina mea. E foarte simplă: limpede nu vezi decât cu inima. Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor.
    micul print, capitolul XXI

    RăspundețiȘtergere