marți, 4 octombrie 2011

Multumesc !


Sunt  recunoscatoare......!
Pentru tot ce am primit 
Pentru prietenii minunati ,
Pentru experientele ,
Pentru bucuriile
si tristetile mele !
Pentru trairile launtrice, 
Pentru iubire...!
Pentru incercarile 
prin care am trecut
si datorita carora astazi 
SUNT EU
Profund schimbata , 
profund ALTFEL
Pentru ca privind in oglinda
Am intalnit o femeie frumoasa
Surazatoare, 
calda si plina de viata,
care emana bucurie ...!

Pentru ca sunt sanatoasa !
Pentru ca ma simt ...
plina de putere interioara 

Pentru ca sufletul meu 
se poate bucura.
...Pentru joc 
Pentru ca inca pot sa ma joc 
si sa ma bucur ca fac asta
cu inocenta copilariei
Pentru ca am un suflet de copil !
Pentru ca astept fiecare zi 
ca pe un miracol !
Pentru fiecare rasarit si fiecare apus !
 
 
Pentru ca pot sa iert
Pentru ca m-am putut ierta .

Pentru ca in fiecare zi vreau sa stiu
Si pentru ca in fiecare zi ...aflu
Pentru ca uneori inteleg mai mult ...
si atunci ma simt coplesita de nepretuite daruri

Pentru inima mea calda si plina de iubire ...

Pentru toate ...multumesc !


                                                          de Florys



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu