sâmbătă, 20 august 2011

Soaptele inimii

Fii cu mine

Imbratiseaza-ma , pazitorul meu,
Care ma insotesti dintotdeauna,
Fii cu mine cand respir
Ca sa-mi aduci prospetimea in inima,
Fii cu mine cand mananc
Ca sa aduci curatia in hrana,
Fii cu mine cand iubesc
Ca sa-mi culegi stelele din suflet,
Fii cu mine cand invat lectiile vietii
Ca sa-mi stergi lacrimile suferintei,
Fii cu mine cand ma rog
Ca sa-mi intaresti credinta,
Fii cu mine cand plang
Ca sa-mi alini tristetea,
Fii cu mine cand ma bucur
Ca sa-mi aduci cerul in inima,
Fii cu mine in noptile grele
Ca sa ma protejezi de intuneric
Fii cu mine cand merg
Ca sa cureti drumul de pietre,
Doar fii cu mine....

Taina

Mi-ai atins inima cu o stea
Si numaidecat a prins aripi
Cu mireasma florilor ai parfumat-o
Cu bucati de cer ai incununat-o
Mi-ai scris pe nisip
Dar cuvintele nu s-au sters
M-ai strigat in cer si pe pamant
M-ai cautat pretutindeni
Iar acum sunt cu tine
Ma porti in suflet ca pe o taina
Ma gasesti fara sa ma cauti
Ma vezi fara sa ma privesti
Imi vorbesti fara cuvinte
Ma mangai fara sa ma atingi
Ma asculti fara sa vorbesc


                                                     Sursa :  Lumea ingerilor


                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu